Centrálne kotolne
Servis
- Pravidelný servis plynových kotolní
- Servis OST (odovzdávacie stanice tepla)
- Odborné prehliadky plynových, tlakových a elektrických zariadení
- Opravné práce
Monitoring
- Dialkový dohľad prevádzky kotolne
- Elektronicky zápis prevádzkového denníka kotolne
- Hlásenia o prekročení nastavených hodnôt a upozornenie na poruchové stavy
- Monitoring prevádzky cez webové rozhranie
Montáž
- Realizácia plynových kotolní v novostavbách
- Rekonštrukcie kotolní
- Rekonštrukcie OST (odovzdávacie stanice tepla)
Prevádzkovanie
- Pravidelná obsluha kotolne v zmysle prevádzkového predpisu
- Zaistenie bežpečného prevádzkovania vašej kotolne
- Obstaranie kvalifikovanej obsluhy vašej kotolne v zmysle vyhlášky 508/2009 Z.z.
- Dispečing pre nahlasovanie porúch a zabezpečenie ich odstránenia
- Zabezpečenie odborných prehliadok vyhradených technických zariadení
Kontaktujte náš dispečing v týždni v čase 8:00 - 16:00 na čísle +421917797565
Aké kotolne robíme?
Administratívne objekty
Bytové domy
Priemyselné objekty
Objekty verejnej správy
Naši klienti
0
obsluhovaných kotolní ročne
0
servisovaných kotolní ročne
0
m³ pretečeného plynu ročne cez nami servisované zariadenia
Často kladené otázky
Čo musí zabezpečiť vlastník kotolne?
Pre obsluhu teplovodných kotolní platí Vyhláška SÚBP číslo 25/84 Zb. Zák. novelizovaná vyhl. ÚBP SR č. 75/1996 Z.z.
Vyhláška platí pre kotolne so spoločným výkonom kotlov vyšším ako 50 kW.
Každý prevádzkovateľ kotolne je povinný zabezpečiť fungovanie kotlov v súlade s prevádzkovým poriadkom. V priestoroch kotolne určiť a zaistiť trvalú alebo dočasnú obsluhu. Základnou povinnosťou prevádzkovateľa je vykonávať preventívnu a prevádzkovú údržbu kotolní.
Čo je potrebné pre obsluhu kotolne?
O správne fungovanie kotlov a celkovú obsluhu kotolne sa stará kurič.
Kurič zabezpečuje prevádzku kotolne, ktorá zahŕňa optimalizáciu spaľovania, prípravu úžitkovej vody a vykurovanie. Samozrejmosťou je optimalizácia procesov - berie sa ohľad na čas, množstvo odberu TÚV, vykurovaciu krivku podľa vonkajšej teploty, odhad vývoja tepelných potrieb okruhov.
Práca kuriča vyžaduje teoretické znalosti fungovania kotolne a základných princípov vykurovania a zároveň praktické skúsenosti.
Problém nastáva v neštandardných situáciách. Kuriči musia riešiť a vyhodnocovať fakty z merania a regulácie, systémového zapojenia technológie kotolne, slaboprúdových rozvodov a spotrebičov, aby dokázali obnoviť prevádzku a nastavenie riadenia kotolne.
Často využívajú štatistické zázemie a údaje z iných kotolní pre správny odhad vývoja tepelno-technických potrieb jednotlivých okruhov, prípadne potrebujú podporu inštalatérskych a iných technických a servisných profesií.
Prácu kuriča zvyčajne vykonáva jedna osoba bez zázemia ďalších profesií. Pre celkové pokrytie obsluhy s dostatočným operatívno-servisným zázemím zvoľte Heating Pro.
Aké služby zaistíme, ak sme vašou obsluhou?
Heating Pro vám zaistí pravidelný sezónny servis technologických zariadení kotolne, dlhodobé odstávky a opätovné spúšťanie, odborné odstávky pre potreby iných činností na objekte, odbornú opravu alebo výmenu súčiastok, opravu alebo výmenu celých zariadení.
Preventívnu údržbu a servis ponúkame štandardne ako doplnkovú službu, v prípade potreby pre menej štandardné situácie.
Sú revízie zákonom stanovené?
Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. ustanovuje podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými, tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými zariadeniami.
Zároveň ustanovuje technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia.
Prevádzkovateľ kotolne je povinný podľa danej vyhlášky vykonávať pravidelné odborné prehliadky a skúšky technických zariadení kotolne, akými sú plynové kotly a plynovod, tlakové nádoby, poistné a zabezpečovacie armatúry.
Revízie plynových a tlakových zariadení zabezpečujeme v cene paušálu letnej údržby kotolne alebo individuálne podľa vašich potrieb.
Napíšte nám