Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
Identifikačné údaje prevádzkovateľa
HEATING PRO, s.r.o.
Stará Vajnorská 3060/39
831 04 Bratislava
IČO: 47 235 322
Článok I.
Úvodné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú právne vzťahy medzi spoločnosťou HEATING PRO, s.r.o., IČO: 47 235 322, so sídlom Stará Vajnorská 3060/39, 831 04 Bratislava, Slovenská republika,zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 75188/B (ďalej len „predávajúci“) ktorý je zároveň obchodníkom v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa, a kupujúcim, ktorým môže byť právnická osoba, fyzická osoba - podnikateľ alebo fyzická osoba - nepodnikateľ (tzv. spotrebiteľ) (ďalej len „kupujúci"), na predaj tovaru a služieb kupujúcemu.
Spoločnosť HEATING PRO, s.r.o. poskytuje profesionálne a certifikované služby v oblasti servisu, opravy, inštalácie plynových kotlov a montáž, rekonštrukcie a prevádzkovanie kotolní.
Právne vzťahy medzi stranami, neupravené kúpnou zmluvou, zmluvou o dielo a pod., pokiaľ vystupuje na strane kupujúceho spotrebiteľ sa spravujú ustanoveniami zákona číslo 40/1964 Z.z. Občianskeho zákonníka v znení neskorších právnych predpisov (ďalej aj ako „Občiansky zákonník"), zákonom číslo 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa (ďalej aj ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa"), ako aj inými všeobecne záväznými predpismi upravujúcimi spotrebiteľský zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim.
Právne vzťahy medzi stranami, neupravené kúpnou zmluvou, zmluvou o dielo a pod, pokiaľ vystupuje na strane kupujúceho podnikateľ sa spravujú aj ustanoveniami zákona číslo 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov ako aj inými všeobecne záväznými právnymi predpismi upravujúcimi obchodný zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim.
Kupujúci odoslaním objednávky e-mailom potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP, ako aj s podmienkami ochrany osobných údajov a reklamačným poriadkom predávajúceho a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
Článok II.
Objednávka
Kupujúci objednáva výrobky a služby poskytované predávajúcim formou e-mailu.
Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť:
- Meno a Priezvisko / Obchodné meno
- Dodaciu adresu
- Fakturačnú adresu a údaje
- Telefónne číslo
- Právnicka osoba a fyzická osoba - podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH
- názov, popis a počet kusov objednávaného výrobku alebo odkaz na číslo cenovej ponuky
- spôsob platby
- Dátum vystavenia objednávky
Objednávka je záväzná po potvrdení zo strany predávajúceho.
Osobné údaje kupujúceho budú v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb a v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „Nariadenie“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a inými platnými právnymi predpismi (ďalej len „Zákon“). Osobné údaje kupujúceho budú predávajúcim použité iba za účelom splnenia jeho povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a súvisiacej komunikácie s kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe, s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu výrobku (bližšie viď dokument Ochrana osobných údajov a súhlas so spracovaním osobných údajov).
Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že bol predávajúcim oboznámený o povahe služby a vlastnostiach výrobku, o jeho cene a ostatných nákladoch, ako aj o tom, že túto výšku ceny je povinný predávajúcemu uhradiť.
Pred doručením objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho. Zaevidovaním objednávky vzniká záväzkovo-právny vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. Najneskôr do 7 pracovných dní po zaevidovaní objednávky príde kupujúcemu zálohová faktúra na úhradu. Ak sa písomne nedohodnú inak. Po úhrade zálohy kupujúcemu zároveň predávajúci oznámi dodaciu dobu alebo termín realizácie. Od tohto momentu sa zmluva považuje za uzavretú, pričom jej predmetom je dodanie v objednávke, za dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za týchto Obchodných podmienok, Reklamačných podmienok a podmienok upravených v príslušných všeobecne záväzných právnych predpisoch pokiaľ si predávajúci a kupujúci nedohodli podmienky individuálne písomne zmluvou.
Článok III.
Platobné podmienky
Kupujúci je povinný za výrobok, ktorého objednávka bola predávajúcim zaevidovaná a overená, zaplatiť kúpnu cenu platnú v čase odoslania objednávky predávajúcemu, a to riadne a včas. Zároveň je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady na dopravu a montáž objednaného výrobku alebo dodanie objednanej služby.
Ceny výrobkov na internetovej stránke www.heatingpro.sk sú uvedené iba orientačne. Pre zistenie aktuálnej ceny produktu a služby s tým spojenej je nevyhnutné kontaktovať predávajúceho ,aby vypracoval cenovú ponuku podľa povahy daného obchodného prípadu a okolností služieb ako sú okrem iného doprava, montáž, demontáž, prípravné práce a podobne. Pre takéto vypracovanie je okrem výnimiek potrebné absolvovať obhliadku. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám bez predchádzajúceho upozornenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod. Platná cena služby alebo produktu, bude vždy oznámená najneskôr pri overení objednávky. Cena tovaru/služieb je uvedená v potvrdení objednávky. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien.
Cenu tovaru spolu aj s prípadnými nákladmi spojenými s dodaním a montážov tovaru kupujúci uhradí bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho pokiaľ sa obe strany nedohodli inak.
Kupujúci berie na vedomie, že svoj záväzok zaplatiť kúpnu cenu je splnený okamihom pripísania finančných prostriedkov na bankový účet predávajúceho.
Článok IV.
Dodacie podmienky
Výška nákladov na dopravu je rôzna v závislosti od miesta realizácie a od povahy objednaného výrobku.
Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy výrobkov rôzne. Predpokladaný termín dodania alebo odberu výrobku je kupujúcemu oznámený po zaevidovaný objednávky , V prípade že objednávateľ mešká s úhradou zálohy, bude nový termín oznámený objednávateľovi po jej zaplatení, najneskôr po uhradení zálohovej faktúry a pripísaní zálohovej platby na účet Dodávateľa.
Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy výrobkov nie sú skladom, nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia. O týchto skutočnostiach predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho.
Článok V.
Stornovanie objednávky
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť, ak nie je možné z technických príčin výrobok dodať v požadovanej lehote či za podmienok objednávky, ak sa výrobok už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila jeho cena účtovaná zo strany výrobcu, príp. dodávateľa výrobku alebo zverejnená cena výrobku bola chybná, z dôvodov vyššej moci alebo v prípade, ak ani pri vynaložení všetkého možného úsilia, ktoré možno od predávajúceho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať výrobok kupujúcemu. Predávajúci sa v takýchto prípadoch zaväzuje bezodkladne informovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že zákazník už cenu z objednávky alebo jej časť zaplatil a nedôjde k dohode medzi predávajúcim a kupujúcim o poskytnutí iného, podobného výrobku v rovnakej kvalite a cene ani o inom náhradnom plnení, predávajúci sa zaväzuje vrátiť už zaplatenú sumu zákazníkovi do 15 pracovných dní na ním uvedený účet.
Článok VI.
Prevzatie výrobku a služieb
Kupujúci sa zaväzuje prevziať výrobok a dohodnuté služby v dohodnutom termíne na adrese uvedenej v objednávke.
Za potvrdenie prevzatia výrobku sa obvykle pokladá podpis zodpovednej osoby kupujúceho na sprievodnej dokumentácií, ktorou je zvyčajne dodací list, faktúra, pri dodávkach spojených s montážou preberací protokol.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k objednanému výrobku až po úplnom zaplatení kúpnej ceny a ďalších peňažných plnení dohodnutých v kúpnej zmluve na účet predávajúceho. Predávajúci má povinnosť poskytovať úplné, pravdivé a zrozumiteľné informácie o vlastnostiach, cene, použití a rizikách spojených s výrobkom alebo službou.
Nebezpečenstvo škody na výrobku prechádza na kupujúceho momentom prevzatia výrobku kupujúcim.
Článok VII.
Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom pri kúpnych zmluvách uzatváraných na diaľku
Kupujúci, ktorý vo vzťahu k predávajúcemu vystupuje ako spotrebiteľ, má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia výrobku , pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty.
Služba alebo výrobok sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti dodanej služby alebo objednaného výrobku, alebo ak sa:
a) výrobky objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia služby alebo výrobku, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) výrobok pozostáva z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) výrobok dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvej dodanej služby alebo dodaného výrobku.
Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne na adrese sídla predávajúceho uvedenej v čl. 1 VOP, prípadne e-mailom na adrese: admin@heatingpro.sk. Potvrdenie o odstúpení od zmluvy bude kupujúcemu zaslané elektronicky.
V prípade, že spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatní, je povinný vrátiť prevzatý výrobok predávajúcemu osobne na adrese sídla predávajúceho, zaslaním na adresu sídla predávajúceho uvedenú vyššie alebo iným spôsobom vopred dohodnutým s predávajúcim, a to najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, najmä kúpnu cenu, vrátane nákladov na doručenie. Úhrada týchto platieb bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký bol použitý spotrebiteľom pri platbe za službu alebo výrobok, pokiaľ sa spotrebiteľ s predávajúcim nedohodnú inak. Náklady na dopravu, dodanie a poštovné však predávajúci spotrebiteľovi hradí len v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý je ponúkaný predávajúcim, bez ohľadu na to, aký spôsob doručenia si zvolil spotrebiteľ. Bez ohľadu na uvedené, cenu a ďalšie náklady nie je predávajúci povinný zákazníkovi vrátiť skôr, ako mu je doručený vrátený výrobok .Výrobok nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetko príslušenstvo a dokumentáciu týkajúcu sa predmetného výrobku (doklad o kúpe, návod na obsluhu, záručný list a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty výrobku, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s výrobkom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti výrobku. Spotrebiteľ nemá právo začať výrobok používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu (výrobok použitý vo väčšom rozsahu ako postačuje na zistenie jeho vlastností a funkčnosti vrátiť nemožno, ak predávajúci nerozhodne v konkrétnom prípade inak). Ak výrobok javí známky poškodenia alebo používania, alebo výrobok nie je kompletný, predávajúci si vyhradzuje právo vrátenie takého výrobku neakceptovať alebo po dohode so spotrebiteľom mu naúčtovať náklady súvisiace s uvedením výrobku do pôvodného stavu.
Pri odstúpení od zmluvy znáša náklady na vrátenie výrobku predávajúcemu spotrebiteľ, a to aj náklady na vrátenie výrobku, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
b) predaj výrobku zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, výrobku vyrobeného na mieru alebo výrobku určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
c) predaj výrobku, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným výrobkom,
d) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného výrobku ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo výrobky vopred neobjednal,
Článok VIII.
Záverečné ustanovenia
Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom 1. 1. 2025. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť VOP bez predchádzajúceho upozornenia. Povinnosť písomného oznámenia zmeny obchodných podmienok je splnená ich umiestnením na internetovej stránke www.heatingpro.sk.
Odoslaním objednávky kupujúci prehlasuje, že sa oboznámil s kúpnou cenou služby alebo výrobku, s povinnosťou uhradiť túto kúpnu cenu, spolu s nákladmi na dopravu výrobku riadne a včas, s dodacími podmienkami, ďalej že sa oboznámil a súhlasí s týmito VOP, s ochranou osobných údajov a Reklamačným poriadkom predávajúceho platnými a účinnými v čase odoslania objednávky kupujúcim, ako aj ďalšími informáciami poskytnutými na internetovej stránke predávajúceho. Pre služby divízie MONITORING PRO sa vzťahujú samostatné obchodné podmienky, ktoré sú záujemcovi poskytnuté vždy s cenovou ponukou.
Reklamačný poriadok
Na výrobok sa poskytuje záručná doba 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa zakúpenia výrobku kupujúcim. Reklamovať je možné len výrobok zakúpený u predávajúceho. Reklamáciu je potrebné uplatniť vždy písomne. Predávajúci má 30 dní na vybavenie reklamácie od dátumu prijatia písomného podania. Vo výnimočnom prípade sa môže stať, že nastanú problémy na strane dodavateľa predávajúceho pri ktorom sa vybavenie reklamácie môže predĺžiť, maximálne však iba o ďalších 30 dní. Spotrebiteľ má právo na bezplatnú opravu, výmenu, zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania kvality alebo funkčnosti výrobku alebo služby v záručnej dobe.
Pri preberaní výrobku je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Ak sa pri preberaní výrobku zistí nesúlad so sprievodnou dokumentáciou, prejaví sa viditeľné poškodenie obalov či výrobkov, alebo sa zistí rozdiel v množstve a dodanom druhu výrobku, alebo súčiastok kupujúci je povinný ihneď o týchto skutočnostiach písomne informovať predávajúceho.
Napriek trvaniu záručnej lehoty predávajúci nezodpovedá za vady, ktoré vzniknú zavinením kupujúceho, najmä mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, nedodržaním návodu na montáž, obsluhu a údržbu výrobku, použitím komponentov iných, než odporúčaných výrobcom, alebo dodávateľom, opravou či modifikáciou výrobku osobami inými, než osobami autorizovanými výrobcom, alebo dodávateľom, rovnako ako aj tým, že výrobok sa používal na iný účel ako je v normálnych podmienkach určený, nízkoteplotnou koróziou kotla, zlým alebo neodborným zaobchádzaním alebo spaľovaním nedovolených palív. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené náhodným, alebo zámerným vniknutím kvapaliny, hmyzu, živočíchov, alebo cudzích predmetov do útrob výrobku, živelnou pohromou, nesprávnym zaobchádzaním a bežným opotrebením. Záruka je vylúčená aj v prípade, ak predložený záručný list alebo doklad o kúpe výrobku nesie zjavné známky prevedených zmien údajov alebo ak je na výrobku odlišné výrobné číslo ako to, ktoré je uvedené v záručnom liste alebo na doklade o kúpe výrobku. V prípade takto vzniknutej vady na reklamovanom výrobku je kupujúci povinný nahradiť všetky náklady, ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s vybavením reklamácie. Kupujúci je povinný znášať náklady vzniknuté v súvislosti s vybavením neopodstatnenej reklamácie.
Zo záruky sú vylúčené materiály podliehajúce bežnému opotrebeniu, najmä: tesnenia, tesniace šnúry a výplne, sibralové výplne, žiarobetónové tvarovky.
Záruka nebude poskytnutá a uznaná v prípade, že si zákazník nesplní dohodnuté platobné podmienky v termíne splatnosti voči predávajúcemu. Drobné farebné, lakové či rozmerové odchýlky nepredstavujú dôvod na reklamáciu.
Pokiaľ kupujúci, ktorý je spotrebiteľom nie je spokojný so spôsobom vybavenie reklamácie zo strany predávajúceho alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva zo zodpovednosti za vady, kupujúci je oprávnený obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia, prípadne iná právnická osoba zapísaná v zozname subjektov oprávnených na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky.
Ochrana osobných údajov a súhlas so spracúvaním osobných údajov fyzickej osoby
Ochrana súkromia fyzických osôb predstavuje základy ľudských práv a slobôd, ktorým venuje spoločnosť HEATING PRO, s.r.o.náležitú pozornosť a dbá na jej ochranu a bezpečnosť pri spracúvaní ochrany osobných údajov.
Spoločnosť HEATING PRO, s.r.o. Vám poskytne všetky informácie o tom, ako nakladá s Vašimi osobnými údajmi, o spôsobe kontaktovania nás a o ďalších dôležitých informáciách sa dozviete na internetovej stránke www.heatingpro.sk.
Pri spracúvaní osobných údajov postupuje spoločnosť HEATING PRO, s.r.o. v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb a v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „Nariadenie“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a inými platnými právnymi predpismi (ďalej len „Zákon“).
V súvislosti so spracúvaním Vašich osobných údajov spoločnosť HEATING PRO, s.r.o. pre Vás ako fyzickú osobu, ktorej spracúva osobné údaje (ďalej len „dotknutá osoba“) pripravila informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov podľa článkov 13 a 14 Nariadenia.
Vaše osobné údaje sú spracúvané prostredníctvom manuálnych, ako aj automatizovaných prostriedkov spracúvania v rámci informačných systémov, ktoré sú chránené a zabezpečené v súlade s príslušnými bezpečnostnými štandardmi a právnymi predpismi zaoberajúcimi sa ochranou osobných údajov.
V rámci personálnej štruktúry spoločnosti HEATING PRO, s.r.o. oprávnenie nakladať s osobnými údajmi majú iba prevádzkovateľom určené poverené osoby, ktoré boli riadne a odborne zaškolené a poučené o možnom spôsobe spracúvania osobných účelov na jednotlivé účely.
Spoločnosť HEATING PRO, s.r.o. deklaruje, že dodržiava zásadu minimalizácie osobných údajov, a spracúva iba také osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné na dosiahnutie účelu spracúvania. Deklaruje, že osobné údaje spracúva iba na špecifikované účely a tieto osobné údaje nie sú použité, resp. spracúvané na iné nedefinované účely.
Pri spracúvaní osobných údajov spoločnosť HEATING PRO, s.r.o. postupuje v súlade s internou politikou upravujúcou ochranu osobných údajov a bezpečnostných informačných systémov. Zároveň posudzuje a vyhodnocuje situácie, či dané spracúvanie osobných údajov by pre Vás predstavovalo značné riziko a zasiahlo tak do Vášho súkromia neprimeraným spôsobom. Na základe tohto pozorovania vykonáva podrobnú analýzu, ktorej výsledok zohľadňuje pri nastavovaní a implementácií príslušných procesov a postupov.
Za účelom zabezpečenia osobných údajov proti ich neoprávnenému alebo náhodnému sprístupneniu využíva primerané a vhodné bezpečnostné technické a organizačné opatrenia. Technické opatrenia spočívajú v aplikácii technológii, ktorá bráni neoprávnenému prístupu tretích osôb k osobným údajom. Za účelom maximálnej ochrany používa šifrovanie osobných údajov, a to najmä hesla pri prihlasovaní do vnútorných systémov spoločnosti HEATING PRO, s.r.o. a všetkých osobných údajov uložených na serveroch spoločnosti HEATING PRO, s.r.o. Organizačné opatrenia tvorí súbor pravidiel správania sa jednotlivých našich zamestnancov a sú spracované do vnútorných predpisov.
Spoločnosť HEATING PRO, s.r.o. si vyhradzuje právo na akúkoľvek aktualizáciu ochrany osobných údajov podľa zmien v legislatívnych procesoch. Aktuálna verzia a podrobnejšie informácie o GDPR bude vždy dostupná na webovej stránke www.heatingpro.sk/gdpr/. V prípade, ak príde k podstatnej zmene ochrany osobných údajov, a to v spôsobe spracúvania osobných údajov, spoločnosť HEATING PRO, s.r.o. informuje tak, že pred implementáciou týchto zmien viditeľne zverejní upozornenie.
Týmto vyhlásením Vás ubezpečujeme, že k osobným údajom pristupuje spoločnosť HEATING PRO, s.r.o. s najväčšou starostlivosťou a rešpektom, riadiac sa platnými právnymi predpismi a využívajúc dostupnú mieru technickej ochrany.
V Bratislave, dňa 1.1.2025